Tuesday, October 21, 2008

Guild War -- Spinx vs Mercenaries


Isnin lepas, jam 8.00 pagi (waktu Malaysia) aku telah join Guild War
Guild War ni antara guild aku (Spinx) vs Merc

Huhu war ni memang tak adil
Merc panggil Guild FTW untuk tolong diaorang
Guild leader Spinx dan Merc sebenarnya dah buat perjanjian
Setiap guild tak boleh minta bantuan dari hi-level players tapi Merc langgar perjanjian tu..huhu
DontComeANockin (level 90 - voy) dari FTW antara yang datang tolong diaorang

Spinx kalah teruk
Merc hantar sea voys diaorang untuk jaga portal supaya Spinx tak dapat masuk portal

Apepun, banyak pengalaman yang aku dapat
Isnin depan guild leader aku, Raijak nak rematch untuk Guild War
Aku tak confirm dapat join tapi kitaorang dah ada strategi baru...

Hahaha..Pasni kitaorang balas dendeam

(*Bulatan putih dalam gambar : tempat sea voys Merc halang Spinx dari masuk portal)